Karjera

 

Tiekimo vadybininkas (baldų furnitūra)

 

Maža, 17 metų baldų furnitūros prekybos srityje dirbanti įmonė ieško vadybininko Klaipėdoje.

Darbo aprašymas:

  • Prekių asortimento formavimas ir tiekimas iš Lietuvos ir užsienio įmonių, transporto užsakymas prekių atsivežimui;
  • Užsakytų prekių pajamavimas;
  • Didmeninių klientų užsakymų vykdymas, pasiūlymų rengimas (B2B), transporto užsakymas prekių išsiuntimui;
  • Piko metu pagalba kitiems vadybininkams - mažmeninių klientų salėje aptarnavimas (B2C), darbas kasos aparatu;
  • Bendravimas su esamais klientais, naujų klientų paieška;
  • Rinkos analizė, ataskaitų ruošimas ir kitų vadovo paskirtų darbų vykdymas;
  • Darbo laikas pirmadienį-penktadienį 08:00-17:00 h įmonės patalpose (nuotolinis darbas negalimas).

Reikalavimai:

  • Darbo patirtis baldų furnitūros srityje (arba - panašaus darbo patirtis ir geras Excel išmanymas);
  • Anglų k. žinios;
  • Žalingų įpročių darbo metu neturėjimas.

Naudingi įgūdžiai:

  • Mokėjimas dirbti su Pragma buhalterine programa;
  • Rusų k. žinios;
  • Taisyklinga rašytinė lietuvių k.

Mes siūlome:

  • Visada laiku mokamą atlyginimą, priklausantį nuo darbo ir įmonės rezultatų (bandomuoju laikotarpiu - 1000 € į rankas, vėliau – 1100-1300 € į rankas. Priedai mokami ir atostogų metu);
  • Įvairiapusišką, nemonotonišką darbą, kuris sukurs didžiulį patirties bagažą;
  • Galimybę prisidėti prie diskusijų ir įmonės sprendimų priėmimo;
  • Patyrusį įmonės kolektyvą;
  • Kavą, arbatą, geriamą vandenį darbo metu;
  • Kalėdinius įmonės renginius.

CV siųskite į tomas@arleja.lt